Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74181624
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 4457 din data: 23-11-2014 pusa de Rasinar Teodor :
·  La inceputul primului dumneavoastră mandat,cind locuiați in zonaă a-ți promis ca veți repara căile de aces la garajele din spatele Bl.-lor 18 ,19 ,20,si21( pt, care plătim impozit in fiecare an ,sume mari) Nu s-a făcut nimic ,In prezent sint intr-o stare jalnica .Cind se vor repara acestea gropi ?

Intrebarea nr. 4456 din data: 21-11-2014 pusa de dan dorin :
·  conform celor de mai jos am pus intrebarea ,si mi-ati promis-vezi mai jos- ca in 30 zile primesc raspuns ; nu l-am primit inca . Ce facem mergem in contencios administrativ ? TOTUSI : CAND RASPUNDETI ? ASTEPTATI SA TREACA ANUL ? Intrebarea nr. 4393 din data: 13-03-2014 pusa de dan dorin : · ma adresez dvs pt ca nu am primit nici un raspuns -------- Original Message -------- Subject: Fwd: incalcarea legislatiei rutiere de catre autoritatile locale Date: Tue, 11 Mar 2014 17:06:03 +0200 From: Dan Dorin <dan.dorin@clicknet.ro> To: relatiipublice@primariaarad.ro Stimata doamna, In 7 martie am scris email-ul de mai jos si nici pana azi nu am primit macar un raspuns cu un nr de inregistrare la Primarie Va scriu si dvs in speranta ca voi primi in prima etapa un nr de inregistrare , urmat apoi de un raspuns al celor responsabili in Primaria Arad. Cu stima -------- Original Message -------- Subject: incalcarea legislatiei rutiere de catre autoritatile locale Date: Fri, 07 Mar 2014 12:51:12 +0200 From: Dan Dorin <dan.dorin@clicknet.ro> To: pma@primariaarad.ro Stimati domni , Exista in legislatia rutiera prevederea ca autovehiculele nu au voie sa parcheze in spatiul de minim 25 de metri inainte de trecerea de pietoni , in sensul de mers (rostul acestei prevederi este ca din timp conducatorul auto sa aiba vizibilitate si sa vada din timp pietonul care vrea sa se angajeze in traversare si sa opreasca sau nu in timp util , totul pt siguranta in trafic) . Daca mergi prin orasul Arad se observa ca sunt zeci , daca nu sute de situatii in care aceasta prevedere din legea rutiera e incalcata pe de o parte de catre vehicule parcate in spatii de parcare trasate de catre Primaria Arad cu colaboratorii sai, spatii care sunt lipite de zebra fara sa existe minim 25m intre zebra si ultimul loc de parcare , incalcandu-se flagrant legea rutiera ; si pe de alta parte incalcata de conducatorii auto - desi unii cunosc legea - care isi zic ca daca autoritatile incalca legea , aceasta poate fi incalcata si de catre cetateni , in acest caz conducatori auto. Se mai observa ceva ; in locurile mai retrase din oras , unde traficul e mult mai mic Politia locala mai aplica cate o amenda pt nerespectarea acestei reguli , ceea ce inseamna ca nu exista nici o hotarare a Primariei care sa modifice in oras legea celor 25 de metri. Legea e aceeasi pt toti numai la Primaria Arad nu , si de aici apar controversele , cetatenii nemaistiind ce sa faca , cum sa faca sa nu fie amendati de Politia rutiera (care nici ea nu stie de fapt ce sa faca cu locurile din parcarea in spatiul de 25m ; deocamdata nu amendeaza ,la randul ei incalcand astfel si ea de fapt prin aceasta legea sa de functionare) . Eu sunt unul dintre cei care am fost amendat intr-o zona in care vizibilitatea este foarte buna , trafic foarte mic (deci nu era o problema pt ca vizibilitatea era asigurata chiar cu masina parcata neregulamentar) . Dar eu mai sunt si contribuabil la bugetul local gospodarit tot de dvs .Pe langa faptul ca luati salariile din banii cetateanului deci si de la mine - nerezolvandu-va obligatiile de serviciu induceti in eroare cetatenii ca si ei sa incalce legea -cetateanul mergand pe principiul ca daca autoritatea poate incalca legea pot si eu sa incalc legea - si tot cetateanul mai plateste amenda care intra in bugetul local , adica tot la dvs. Va fac vinovat pt neindeplinirea sarcinilor de serviciu si inducerea in eroare a populatiei . De aceea in maxim 10 zile va somez sa executati urmatoarele : 1. program pt intrarea in legalitate conform legislatiei rutiere , sau modificarea pt Arad a legislatiei -daca .....puteti face acest lucru.... 2. sa imi platiti/returnati cei 85 Ron amenda achitata la dvs cu chitanta pt creantele bugetelor locale AR XWF 0051011, avand in vedere motivele de mai sus. In maxim 10 zile astept raspunsul dvs. Daca nu il primesc voi trece la alte actiuni. Cu stima, Dan Dorin Arad , Pta Sporturilor , nr 8 , bl 23 , apt 35 0257 235 992 Raspuns din data de 14-03-2014 : Stimate domn, Sseizarea dumneavoastra anterioara in format electronic (email), cu nr. 1707/07.03.2014, a fost transmisa compartimentelor de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, in vederea unei competente solutionari, urmand ca raspunsul sa va fie comunicat in termenul legal de 30 de zile, conform Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor. Serviciul Informare Cetateni

Intrebarea nr. 4453 din data: 17-11-2014 pusa de Olar Gheorghe Gavril :
·  As dori sa stiu cuantumul taxelor si impozitelor pentru anul curent Multumesc!

Intrebarea nr. 4439 din data: 25-06-2014 pusa de iovanas eliza :
·  Buna ziua! As dori sa stiu cand va fi gata noul PUG. Va multumesc!

Intrebarea nr. 4436 din data: 15-06-2014 pusa de Kecskes Edina :
·  Buna ziua. As dorii sa va intreb care sunt actele necesare care trebuiesc depuse pentru cununie civila care dorim sa facem in data de 13 septembrie 2014? Si unde trebuiesc depuse exact aceste acte?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4457 din data: 23-11-2014 pusa de Rasinar Teodor :
·  La inceputul primului dumneavoastră mandat,cind locuiați in zonaă a-ți promis ca veți repara căile de aces la garajele din spatele Bl.-lor 18 ,19 ,20,si21( pt, care plătim impozit in fiecare an ,sume mari) Nu s-a făcut nimic ,In prezent sint intr-o stare jalnica .Cind se vor repara acestea gropi ?
Raspuns din data de 16-12-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre:
Cele sesizate de dumneavoastra au fost verificate si raman in atentia noastra, urmand ca in functie de fondurile disponibile in bugetul pe anul 2015, sa fie cuprinsa in programul de intretinere si reparatii si repararea cailor de acces la garajele din spatele blocurilor nr. 18, 19, 20, 21, de pe strada Gen. Praporgescu.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4456 din data: 21-11-2014 pusa de dan dorin :
·  conform celor de mai jos am pus intrebarea ,si mi-ati promis-vezi mai jos- ca in 30 zile primesc raspuns ; nu l-am primit inca . Ce facem mergem in contencios administrativ ? TOTUSI : CAND RASPUNDETI ? ASTEPTATI SA TREACA ANUL ? Intrebarea nr. 4393 din data: 13-03-2014 pusa de dan dorin : · ma adresez dvs pt ca nu am primit nici un raspuns -------- Original Message -------- Subject: Fwd: incalcarea legislatiei rutiere de catre autoritatile locale Date: Tue, 11 Mar 2014 17:06:03 +0200 From: Dan Dorin <dan.dorin@clicknet.ro> To: relatiipublice@primariaarad.ro Stimata doamna, In 7 martie am scris email-ul de mai jos si nici pana azi nu am primit macar un raspuns cu un nr de inregistrare la Primarie Va scriu si dvs in speranta ca voi primi in prima etapa un nr de inregistrare , urmat apoi de un raspuns al celor responsabili in Primaria Arad. Cu stima -------- Original Message -------- Subject: incalcarea legislatiei rutiere de catre autoritatile locale Date: Fri, 07 Mar 2014 12:51:12 +0200 From: Dan Dorin <dan.dorin@clicknet.ro> To: pma@primariaarad.ro Stimati domni , Exista in legislatia rutiera prevederea ca autovehiculele nu au voie sa parcheze in spatiul de minim 25 de metri inainte de trecerea de pietoni , in sensul de mers (rostul acestei prevederi este ca din timp conducatorul auto sa aiba vizibilitate si sa vada din timp pietonul care vrea sa se angajeze in traversare si sa opreasca sau nu in timp util , totul pt siguranta in trafic) . Daca mergi prin orasul Arad se observa ca sunt zeci , daca nu sute de situatii in care aceasta prevedere din legea rutiera e incalcata pe de o parte de catre vehicule parcate in spatii de parcare trasate de catre Primaria Arad cu colaboratorii sai, spatii care sunt lipite de zebra fara sa existe minim 25m intre zebra si ultimul loc de parcare , incalcandu-se flagrant legea rutiera ; si pe de alta parte incalcata de conducatorii auto - desi unii cunosc legea - care isi zic ca daca autoritatile incalca legea , aceasta poate fi incalcata si de catre cetateni , in acest caz conducatori auto. Se mai observa ceva ; in locurile mai retrase din oras , unde traficul e mult mai mic Politia locala mai aplica cate o amenda pt nerespectarea acestei reguli , ceea ce inseamna ca nu exista nici o hotarare a Primariei care sa modifice in oras legea celor 25 de metri. Legea e aceeasi pt toti numai la Primaria Arad nu , si de aici apar controversele , cetatenii nemaistiind ce sa faca , cum sa faca sa nu fie amendati de Politia rutiera (care nici ea nu stie de fapt ce sa faca cu locurile din parcarea in spatiul de 25m ; deocamdata nu amendeaza ,la randul ei incalcand astfel si ea de fapt prin aceasta legea sa de functionare) . Eu sunt unul dintre cei care am fost amendat intr-o zona in care vizibilitatea este foarte buna , trafic foarte mic (deci nu era o problema pt ca vizibilitatea era asigurata chiar cu masina parcata neregulamentar) . Dar eu mai sunt si contribuabil la bugetul local gospodarit tot de dvs .Pe langa faptul ca luati salariile din banii cetateanului deci si de la mine - nerezolvandu-va obligatiile de serviciu induceti in eroare cetatenii ca si ei sa incalce legea -cetateanul mergand pe principiul ca daca autoritatea poate incalca legea pot si eu sa incalc legea - si tot cetateanul mai plateste amenda care intra in bugetul local , adica tot la dvs. Va fac vinovat pt neindeplinirea sarcinilor de serviciu si inducerea in eroare a populatiei . De aceea in maxim 10 zile va somez sa executati urmatoarele : 1. program pt intrarea in legalitate conform legislatiei rutiere , sau modificarea pt Arad a legislatiei -daca .....puteti face acest lucru.... 2. sa imi platiti/returnati cei 85 Ron amenda achitata la dvs cu chitanta pt creantele bugetelor locale AR XWF 0051011, avand in vedere motivele de mai sus. In maxim 10 zile astept raspunsul dvs. Daca nu il primesc voi trece la alte actiuni. Cu stima, Dan Dorin Arad , Pta Sporturilor , nr 8 , bl 23 , apt 35 0257 235 992 Raspuns din data de 14-03-2014 : Stimate domn, Sseizarea dumneavoastra anterioara in format electronic (email), cu nr. 1707/07.03.2014, a fost transmisa compartimentelor de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, in vederea unei competente solutionari, urmand ca raspunsul sa va fie comunicat in termenul legal de 30 de zile, conform Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor. Serviciul Informare Cetateni
Raspuns din data de 24-11-2014 :
Stimate domn,
In conformitate cu prevederile art. 10 al Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind activitatea de solutionare a petitiilor, in cazul în care un petitionar adreseaza aceleiasi autorităti sau instituții publice mai multe petiții, sesizand aceeasi problema, acestea se vor conexa, petentul urmand să primeasca un singur raspuns.
In urma petitiei in format email, 1707/07.03.2014, petitie cu acelasi obiect, vi s-a răspuns prin email la problemele sesizate.
Serviciul Informare Cetateni

Sus

Intrebarea nr. 4453 din data: 17-11-2014 pusa de Olar Gheorghe Gavril :
·  As dori sa stiu cuantumul taxelor si impozitelor pentru anul curent Multumesc!
Raspuns din data de 08-12-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Juridic, Contestatii, din cadrul Directiei Venituri:
Impozitele si taxele locale pentru anul 2014 au fost stabilite prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad ne. 280/2013 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2014.
Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 280/2013 poate fi vizualizata pe site-ul Primariei Municipiului Arad – www.primariaarad.ro, sectiunea Hotarari.
De asemenea, contribuabilul persoana fizica poate vizualiza online obligatiile de plata datorate bugetului local al municipiului Arad, accesand site – ul Primariei Municipiului Arad – www.primariaarad.ro, pe baza codului numeric personal, in acest sens, contribuabilul trebuie sa fie inregistrat in prealabil, la organul fiscal, cu acest element de identificare.
In cazul in care contribuabilul nu este inregistrat cu cod numeric personal, acesta se va prezenta la organul fiscal cu actul de identitate pentru inregistrarea codului numeric personal.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4439 din data: 25-06-2014 pusa de iovanas eliza :
·  Buna ziua! As dori sa stiu cand va fi gata noul PUG. Va multumesc!
Raspuns din data de 13-08-2014 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru actualizarea documentatiei PUG al municipiului Arad s-a incheiat contract de servicii incepand cu data de 26.02.2014, avand ca termen de finalizare 20 de luni de la semnarea contractului.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4436 din data: 15-06-2014 pusa de Kecskes Edina :
·  Buna ziua. As dorii sa va intreb care sunt actele necesare care trebuiesc depuse pentru cununie civila care dorim sa facem in data de 13 septembrie 2014? Si unde trebuiesc depuse exact aceste acte?
Raspuns din data de 28-07-2014 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In vederea incheierii casatoriei in data de 13 septembrie, actele se vor depune de catre viitorii soti, prezenti impreuna, in perioada 1 - 3 septembrie 2014 la Compartimentul Casatorii, Palatul Cenad, camera 11.
Acte necesare - viitor sot:
- carte de identitate - original + copie
- certificat nastere - original + copie
-certificat medical prenuptial datat 1 - 3 septembrie
- dupa caz, dovada desfacerii casatoriei anterioare, original + copie

Viitoare sotie:
- carte de identitate - original + copie
- certificat nastere - original + copie
- certificat medical prenuptial datat 1 - 3 septembrie
- dupa caz, dovada desfacerii casatoriei anterioare, original + copie.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved